بازاریابی مجازی|مقالات بازاریابی تازه ترین مقالات بازاریابی,مطالب موفقیت,نتورک مارکتینگ tag:http://www.dahhezar.ir 2019-10-20T05:20:57+01:00 mihanblog.com چگونه در نتورک مارکتینگ موفق شویم؟ 2019-03-27T08:30:04+01:00 2019-03-27T08:30:04+01:00 tag:http://www.dahhezar.ir/post/3 سهیل صادقی چگونه در نتورک مارکتینگ موفق شویم؟ آیا با بیزینس نتورک مارکتینگ به تازگی آشنا شده اید و علاقه مند هستید تا در این شغل به موفقیت برسید؟ آیا رویای ساخت یک سازمان فروش گسترده و پویا را در سر می پرورانید؟ بسیار خوب، ام ال مارکتینگ ۱۲ گام ساده اما حیاتی را برای شروع نتورک مارکتینگ، ادامه ی مسیر و رسیدن به موفقیت به شما پیشنهاد میکند. هرچند این گام ها به نظر ساده می آیند، ولی رعایت کردن و پایبند بودن به تک تک این گامها، از کلید های رسیدن به کامیابی در نتورک مارکتینگ می ب چگونه در نتورک مارکتینگ موفق شویم؟

آیا با بیزینس نتورک مارکتینگ به تازگی آشنا شده اید و علاقه مند هستید تا در این شغل به موفقیت برسید؟ آیا رویای ساخت یک سازمان فروش گسترده و پویا را در سر می پرورانید؟

بسیار خوب، ام ال مارکتینگ ۱۲ گام ساده اما حیاتی را برای شروع نتورک مارکتینگ، ادامه ی مسیر و رسیدن به موفقیت به شما پیشنهاد میکند.

هرچند این گام ها به نظر ساده می آیند، ولی رعایت کردن و پایبند بودن به تک تک این گامها، از کلید های رسیدن به کامیابی در نتورک مارکتینگ می باشد.

در ادامه این گام ها را با هم بررسی می کنیم:


گام ۱

شرکت مناسب خود را انتخاب کنید. تحقیق کنید که کدام شرکت مناسب شخصیت شما است؟


گام ۲

حامی مناسب خود را انتخاب کنید. این موضوع نقش بسزایی در موفقیت شما دارد، یک حامی قوی، شما را به سمت موفقیت هدایت خواهد کرد.

گام ۳

توجه داشته باشید که این کار نیاز به صرف وقت دارد. نتورک مارکتینگ یا بازاریابی چند سطحی یک بیزینس واقعی است و نه یک طرح سریع برای پولدار شدن!


گام ۴

نقشه ی راه داشته باشید. کلمه به کلمه نقشه ی خود را مکتوب کنید تا بتوانید بیزینس خود را بسازید. قطعا شما نسبت به کسی که این کار را انجام ندهد، موفقیت بزرگتری را بدست خواهید آورد.


گام ۵

کتاب ها و مقالات کسانی که در این راه موفق شده اند را مطالعه کنید.


گام ۶

چرایی کار مهمترین چیز است. چرا شما به انجام این کار روی آورده اید؟ برای زندگی بهتر و یا آزادی و امنیت مالی؟ حال، تعیین کنید که منظور شما از انجام این بیزینس چیست؟

گام ۷

اهداف خود را مکتوب نمایید


گام ۸

به قرار ملاقات ها و آموزش های برگزاری در شرکت خود توجه کنید.


گام ۹

در مورد محصولات خود تحقیق کنید، و اطلاعات کاملی نسبت به آنها داشته باشید.


گام ۱۰

محصولات و فرصت شغلی خود را در هر شانسی که بدست می آورید با دیگران به اشتراک بگذارید.


گام ۱۱

نیروهای قوی را استخدام کنید و سیستمی قدرتمند از زیرمجموعه ها را بسازید طوری که از زیر مجموعه های خود خسته نشوید.


گام ۱۲

از بیزینس و شغل خود لذت ببرید…

نکات

توسط مطالعه ی کورس های آموزشی خودآموز، شرکت در کلاس ها، و توجه به سمینار ها و کنفرانس ها سطح دانش و آگاهی خود را افزایش دهید.
توصیه ها و پیشنهادات کسانی که در نتورک مارکتینگ موفق شده اند را پیگیری کنید.

هشدارها

بسیاری از مردم ممکن است بدلیل نقص فراوانی که در آنها وجود دارد شما را دلسرد کنند، اما باید قوی باشید و انتقاد و بدگویی را رد کنید.
افرادی که سطح همانند و یا پایین تر از شما هستند را حمایت کنید تا به بهترین موفقیت دست یابید.
به خاطر داشته باشید که نتورک مارکتینگ، نیاز به مبلغی جهت سرمایه گذاری بر روی محصولاتی که شرکت می فروشد دارد، تا بتوانید به حداقل های فروشی که شرکت تعیین کرده دست یابید.
]]>
چرا خیلی از آدم های باهوش، ثروتمند نمی شوند؟! 2019-03-27T08:28:32+01:00 2019-03-27T08:28:32+01:00 tag:http://www.dahhezar.ir/post/2 سهیل صادقی چرا خیلی از آدم های باهوش، ثروتمند نمی شوند؟! یکی از دلایلی که ادم های باهوشی نظیر پدر واقعی ام با وجود داشتن IQ بالا و عملکرد عالی در دانشگاه، ثروتمند نمی شوند این است که هوش احساسی لازم برای کسب ثروت و موفقیت مالی را ندارند. چهار علامت هوش احساسی کم این ها هستند: ۱-    خیلی به آهستگی پولدار می شوند چرا که ریسک پذیری شان بسیار پایین است. چون کارمند هستند، معمولا مالیات بیشتری پرداخت می کنند، نمی توانند هوشمندانه سرمایه گذاری کنند، پولشان را در بانک نگه می دارند چرا خیلی از آدم های باهوش، ثروتمند نمی شوند؟!

یکی از دلایلی که ادم های باهوشی نظیر پدر واقعی ام با وجود داشتن IQ بالا و عملکرد عالی در دانشگاه، ثروتمند نمی شوند این است که هوش احساسی لازم برای کسب ثروت و موفقیت مالی را ندارند.

چهار علامت هوش احساسی کم این ها هستند:

۱-    خیلی به آهستگی پولدار می شوند چرا که ریسک پذیری شان بسیار پایین است.

چون کارمند هستند، معمولا مالیات بیشتری پرداخت می کنند، نمی توانند هوشمندانه سرمایه گذاری کنند، پولشان را در بانک نگه می دارند و سود کمی از بانک می گیرند و همان مبلغ اندکی هم که از این راه به دست می آورند دوباره و این بار به صورت مالیات، به دولت برمیگردانند.

...

–    آرزوی خیلی سریع پولدار شدن دارند.

این افراد، فاقد شکیبایی لازم اند؛ چیزی که یکی از اجزای هوش احساسی است. آنها از شغلی به شغلی و از ایده ای به ایده ی دیگر می پرند. چیزی را شروع می کنند، سریع خسته می شوند و آن را  رها می کنند.

۳-     پولشان را خرج هوس هایشان می کنند.

این افراد علاقه وحشتناکی به خرید کردن دارند. آن قدر می خرند، تا از پا بیفتند! پولشان را صرف هوس هایشان می کنند. آنها همیشه می گویند: «پول، مثل ماهی از دستم لیز می خوره! »

۴-    تحملِ داشتن هیچ چیز «ارزشمندی» را ندارند.

به عبارت دیگر این افراد فقط به سراغ چیزها و کارهایی می روند که آنها را فقیر می کند. مثلا خود من افرادی را دیده ام که در املاک سرمایه گذاری کرده اند و به محض این که پول و پله ای کاسب شده اند، ملکشان را فروخته و با پول به دست آمده، بدهی هایشان را پرداخت کرده اند، یا حسابی به سرشان زده و قایق تازه خریده اند و به تعطیلات رفته اند. به عبارت دیگر آنها سراغ چیزهایی می روند که ارزش کمی دارند و به خاطر آنها چیزهایی را که واقعا ارزشمندند، می فروشند.

افرادی با خصوصیات بالا معمولا هوش احساسی کمی دارند. بسیاری از این افراد به جای ساختن کسب و کار، دوست دارند برای فرد دیگری کار کنند و یا این که به سختی برای چیزی بکوشند که هرگز مالک آن نخواهند شد. احساس ترس از بیکاری در آنها آن قدر شدید است که به جای کار کردن برای آزادی، در به در به دنبال امنیت شغلی می گردند.

]]>
آموزش آکادمیک در آغاز ششمین سال فعالیت نتورک ایران 2019-03-27T08:27:12+01:00 2019-03-27T08:27:12+01:00 tag:http://www.dahhezar.ir/post/1 سهیل صادقی آموزش آکادمیک در آغاز ششمین سال فعالیت نتورک ایران ماه شهریور سرآغاز بازاریابی شبکه ای در کشور عزیزمان ایران است. ۵ سال پیش در چنین روزهایی بازاریابی شبکه ای قانونی در کشورمان فعالیت خود را آغاز كرد و شهریور امسال در آغاز ششمین سال فعالیت این کسب و کار در میهن عزیزمان هستیم. در این ۵ سال شرکتهای بازاریابی شبکه ای تلاش کردند هر روز گامی به جلو برداشته و ساختار و سازمان خود را گسترش دهند. در این میان آموزش که قلب تپینده و یکی از ارکان اصلی سازمان فروش یک شرکت است از مواردی ب

آموزش آکادمیک در آغاز ششمین سال فعالیت نتورک ایران

ماه شهریور سرآغاز بازاریابی شبکه ای در کشور عزیزمان ایران است.
۵ سال پیش در چنین روزهایی بازاریابی شبکه ای قانونی در کشورمان فعالیت خود را آغاز كرد و شهریور امسال در آغاز ششمین سال فعالیت این کسب و کار در میهن عزیزمان هستیم.

در این ۵ سال شرکتهای بازاریابی شبکه ای تلاش کردند هر روز گامی به جلو برداشته و ساختار و سازمان خود را گسترش دهند. در این میان آموزش که قلب تپینده و یکی از ارکان اصلی سازمان فروش یک شرکت است از مواردی بود که بارها توسط مدیران و راهبران شرکتهای نتورک مارکتینگ مورد توجه قرار گرفت.
اینبار آموزش آکادمیک (دانشگاهی) بازاریابی شبکه ای در کشور خبر ساز شد.

...

به گزارش واحد خبری مجله بازاریابی شبکه ای، شرکت بازاریابی شبکه ای بازاریابان ایرانیان زمین (شرکت بیز) خبری جدیدی در این روزها منتشر کرده است. متن این خبر حاکی از دریافت مجوز آموزش اکادمیک در دانشگاه علمی کاربردی است.

در متن این خبر صحبت از پذیرش بدون کنکور دانشجو در رشته های مختلف در مقاطع کاردانی و کارشناسی بدون نیاز به مدرک پیش دانشگاهی است.

این مجموعه آموزشی در رشته های مقطع کاردانی فهرست زیر را منتشر کرده :

روابط عمومی – حقوق – مدیریت کسب و کار – مدیریت تشریفات – گردشگری – هتلداری – مترجمی زبان انگلیسی – مترجمی زبان فرانسوی – بازاریابی – آشپزی – امور فرهنگی – خبرنگاری

و فهرست رشته های مقطع کارشناسی به شرح زیر است:
روابط عمومی – مدیریت گردشگری – مدیریت هتلداری – مترجمی زبان انگلیسی –آشپزی ملل

شرکت بیز پیشتر نیز با دعوت اساتیدی همچون برایان تریسی و جان میلتون فاگ هم سعی کرده بود در ارتقاء تفکرات آموزشی بازاریابان خود موثر باشد. اما اخبار این چنینی نوید بخش اهمیت پروسه آموزش در بازاریابی شبکه ای کشور و توجهات ویژه مدیران این شرکتها به این موضوع است.

مجله بازاریابی شبکه ای nmls.ir ضمن تبریک این اتفاق فرخنده در شرکت بیز برای مدیریت و دست اندرکاران این شرکت آرزوی موفقیت و شایستگی های روزافزون دارد. امیدواریم مقوله آموزش حرفه ای در بازاریابی شبکه ای همچون همیشه در اولویت بسته های شروع به کار نتورکرها قرار گیرد. پایدارباشید.

]]>