به کار گیری فروش مستقیم و فروش مردمی چند سطحی

به کار گیری فروش مستقیم و فروش مردمی چند سطحی

چکیده :یکی از مشکلات بزرگ بازاریابان شبکه ای فروش محصول است و خیلی از آموزش ها حول این محور قرار دارد. در این مقاله از زبان نانسی تابلر خواهید دانست که: آیا یک بازاریاب شبکه ای تازه کار در بدو ورود باید بداند که چگونه محصولات تبدیل به کالا شده اند ؟ آیا دانستن ویژگی های محصولات اهمیت دارد؟ چه ویژگی هایی محصول ما را منحصر به فرد می کند ؟ قیمت ما با رقبا چگونه مقایسه می شود ؟ یک فروشنده خوشبین به دنیا می آید یا برای خوشبین شدن باید تمرین کند ؟ اینها سوالاتی است که شما در این مقاله جواب آنها را خواهید آموخت. پس با ما همراه باشیدsalesmanship2

به کار گیری فروش مستقیم و فروش مردمی چند سطحی (شبکه ای ): پیدا کردن فرد مناسب و آموزش به این فرد

درسی که از نمونه Vemma گرفته شد این بود که استخدام مشتریان و اینکه آنها را توزیع کننده خود بدانیم، ایده مناسبی نیست . طبق مدل قدیمی ، شرکت ها توزیع کنندکان را تشویق می کردند که دیگران را به عنوان توزیع کننده بکار گیرند تا ببینند چه کسی در نهایت یک فروشند خوب می شود . ممکن است شاهد بازگشت صنعت به روزهایی که توزیع کنندگان برای فروش محصولات به شرکت ها ملحق می شدند باشیم . نکته کلیدی در حال حاضر شناخت کسانی است که پتانسیل فروشنده ی خوبی شدن را دارند . چه چیزی یک فروشنده را از یک مشتری متمایز می کند ؟

اولین مشخصه، شناخت محصول یا درک چگونگی نوع کارکرد محصول است . برای مثال یک معلم مدرسه ابتدایی ممکن است دانش تخصصی درباره اهمیت مطالعه داشته باشد پس او می تواند فروشنده ی بسیار توانایی برای یک کتاب فروشی باشد . من در حوزه ارتباطات تحقیق و تدریس نموده ام . دانش تخصصی ام به من این قدرت را می دهد که توانایی طراحی یک محصول برای کمک به ارتباطات مردم را داشته باشم . اگر خودم از لوازم آرایشی به هیچ وجه استفاده نکنم ، احتمالا یک فروشنده لوازم آرایشی نا موفق خواهم بود .

آیا یک فروشنده تازه کار در بدو ورود باید بداند که چگونه محصولات تبدیل به کالا شده اند ؟ واضح است که نه ، یکی از مهمترین جنبه ها در مورد فروش مستقیم این است که انواع جدیدی از محصولات به بازار می آیند . محصولاتی مثل آلوئه ورا ، آهن ربا ، روغن ها ، داروهای گیاهی ، محصولات آلی و سازگار با محیط زیست همگی با فروش مستقیم شروع به کار کردند . وقتی محصولات جدید به بازار می آیند فروشنده می تواند درباره ویژگی های منحصر به فرد کالا، نگرشها به آن و کاربرد های محصول بیاموزد . از دیگر مواردی که فروشنده باید درمورد آن دانش کافی داشته باشد در رابطه با رقابت و رقبا است . اینکه چه ویژگی هایی محصول ما را منحصر به فرد می کند ؟ قیمت ما با رقبا چگونه مقایسه می شود ؟

مطالب مشابه
ارسال دیدگاه جدید
شما میتوانید نظر و پیشنهاد خود راجب سایت و مطلب را برای ما ارسال کنید.

دیدگاهی ارسال نشده است!