آموزش آکادمیک در آغاز ششمین سال فعالیت نتورک ایران

آموزش آکادمیک در آغاز ششمین سال فعالیت نتورک ایران

ماه شهریور سرآغاز بازاریابی شبکه ای در کشور عزیزمان ایران است.
۵ سال پیش در چنین روزهایی بازاریابی شبکه ای قانونی در کشورمان فعاليت خود را آغاز كرد و شهریور امسال در آغاز ششمین سال فعالیت این کسب و کار در میهن عزیزمان هستیم.

در این ۵ سال شرکتهای بازاریابی شبکه ای تلاش کردند هر روز گامی به جلو برداشته و ساختار و سازمان خود را گسترش دهند. در این میان آموزش که قلب تپینده و یکی از ارکان اصلی سازمان فروش یک شرکت است از مواردی بود که بارها توسط مدیران و راهبران شرکتهای نتورک مارکتینگ مورد توجه قرار گرفت.
اینبار آموزش آکادمیک (دانشگاهی) بازاریابی شبکه ای در کشور خبر ساز شد.

marsu

به گزارش واحد خبری مجله بازاریابی شبکه ای، شرکت بازاریابی شبکه ای بازاریابان ایرانیان زمین (شرکت بیز) خبری جدیدی در این روزها منتشر کرده است. متن این خبر حاکی از دریافت مجوز آموزش اکادمیک در دانشگاه علمی کاربردی است.

در متن این خبر صحبت از پذیرش بدون کنکور دانشجو در رشته های مختلف در مقاطع کاردانی و کارشناسی بدون نیاز به مدرک پیش دانشگاهی است.

این مجموعه آموزشی در رشته های مقطع کاردانی فهرست زیر را منتشر کرده :

روابط عمومی – حقوق – مدیریت کسب و کار – مدیریت تشریفات – گردشگری – هتلداری – مترجمی زبان انگلیسی – مترجمی زبان فرانسوی – بازاریابی – آشپزی – امور فرهنگی – خبرنگاری

و فهرست رشته های مقطع کارشناسی به شرح زير است:
روابط عمومی – مدیریت گردشگری – مدیریت هتلداری – مترجمی زبان انگلیسی –آشپزی ملل

شرکت بیز پیشتر نیز با دعوت اساتیدی همچون برایان تریسی و جان میلتون فاگ هم سعی کرده بود در ارتقاء تفکرات آموزشی بازاریابان خود موثر باشد. اما اخبار این چنینی نوید بخش اهمیت پروسه آموزش در بازاریابی شبکه ای کشور و توجهات ویژه مدیران این شرکتها به این موضوع است.

مجله بازاریابی شبکه ای nmls.ir ضمن تبریک این اتفاق فرخنده در شرکت بیز برای مدیریت و دست اندرکاران این شرکت آرزوی موفقیت و شایستگی های روزافزون دارد. امیدواریم مقوله آموزش حرفه ای در بازاریابی شبکه ای همچون همیشه در اولویت بسته های شروع به کار نتورکرها قرار گیرد. پایدارباشید.

ارسال دیدگاه جدید
شما میتوانید نظر و پیشنهاد خود راجب سایت و مطلب را برای ما ارسال کنید.

دیدگاهی ارسال نشده است!